Powered By Blogger

luni, 3 decembrie 2012

   Stau adesea si ma gandesc ce oare m-a facut sa ma opresc asupra ta. Te cunosteam de mult timp si nu gaseam nimic deosebit la tine. Asta pana intr-o zi... Acea zi a fost una deosebita cu siguranta. Imi amintesc fiecare detaliu si in cap inca-mi rasuna glasul tau , mai bland ca niciodata.
   Multumita tie am invatat sa rad cu pofta , sa plang in hohote , sa apreciez adevaratele valori. Daca stau bine sa ma gandesc , multumita tie am invatat ce inseamna defapt dragostea. Este acel sentiment pe care nu-l poti descrie intr-o propozitie sau fraza.
   Tot multumita tie am invatat sa urasc , sa detesc si sa ma detasez de tot ce e urat...
   Cand ma gandesc la tine ma simt de parca as avea dubla personalitate, una care iubeste , una care uraste.
   Acum cand cuvantul "noi" e pe cale sa nu mai insemne nimic , m-am gandit la o lista de motive pentru care ar trebui sa te urasc...

Te urasc pentru toate momentele petrecute impreuna;
Te urasc pentru toate cuvintele dulci pe care mi le-ai spus;
Te urasc pentru toate melodiile care-mi amintesc de tine;
Te urasc pentru toate pozele cu noi pe care nu am puterea sa le sterg;
Te urasc pentru toate riscurile la care ne-am supus impreuna;
Te urasc pentru gesturile tandre ca ma emotionau de fiecare data;
Si lista poate continua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu