Powered By Blogger

vineri, 11 februarie 2011

Puterea unui prieten 
De ce presiunea sociala este atat de mare?
De ce ne este teama de a fi respinsi de grup?
De ce trebuie neaparat sa facem ceea ce ne este impus?
De ce nu putem fi independenti?

Cand te simti nevrednic si prost , cand nu-ti place de tine insuti , esti mult mai inspaimantat de perspectiva de a fi ridiculizat si respins de catre prietenii tai . Esti mult mai sensibil la faptul ca cineva rade de tine. Iti lipseste increderea care-ti da putea sa fi altfel. 
Aceasta incredere o poti castiga cu ajutorul unui PRIETEN.

Cum spunea un citat de pe un magnet de frigider :
"Un prieten este ca un trifoi...greu de gasit , dar norocos daca il ai !"

Nu pot da un numar exact al prietenilor mei de incredere. De-a lungul timpului am avut multi , dar care rand pe rand m-au dezamagit. Nu pot spune ca eu nu am dezamagit ... ba din contra , am ranit foarte multi prieteni la care tineam si de care ...incet incet m-am indepartat ..cu sau fara voie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu